tiistai 14. lokakuuta 2014

Ja yksinäisyys on vaarallisempaa kuin ylipaino

Musta tuntuu siltä että masennus on taas tulossa takaisin. Otin liikaa paineita koulusta ja tässä sitä taas ollaan. Myös ihan liian moni kaverisuhde on päättynyt muutaman kuukauden sisään. Lisänä yksi särkynyt sydän. Painonkin tarkkailu on tullut taas kuvioihin.

Nyt oon syyslomalla, ens viikolla meen kouluun juttelemaan opon kanssa opinnoista. En tiedä mitä mä haluan. Haluanko keskeyttää vai pidentää? Vaikeaa.. Kumpikin tulisi vaikuttamaan mun tulevaisuuteen. Mutta näin en voi jatkaa, liian raskasta.


Päiväni kulutan nukkumalla ja katsomalla jotain tv sarjaa. Nyt on ollut ajankohtaisia American horror story ja Under the dome. Pidän molemmista paljon. Lisäksi välillä leivon jotain. Viime viikolla tuli tehtyä brownieta ja pizzaa muutamaan otteeseen.


Hävettää myöntää, mutta olen oksentanut muutaman kerran. Syömishäiriö kiristää otettaan ja annan sen viedä. Musta tuntuu siltä että olen ihan liian lihava. Voisin hyvin laihtua muutaman kilon, ja silti säilyttäisin muotoni. Oon käynyt kerran viikossa sellaisessa rasvanpolttojumpassa, laihtumista en oo vaa'assa huomannut, mutta en mä kyllä ole muuttanut muita elämäntapojani yhtään joten en ihmettele. Varmaan pitäis jättää kaikki herkut pois mutta itsekuri ei ole tarpeeksi hyvä...





1 kommentti:

  1. Voimahalaukset sulle! Ja hei toivottavasti sul menis jo paremmin, oot hyvä just tuollaisena!

    VastaaPoista

Piristä päivääni ♥