perjantai 18. joulukuuta 2015

18.12

Mun muistista puuttuu palasia. Muistan että havahduin autossa kun äiti laittaa mun turvavyötä kiinni ja puhuu puhelimeen. Se itkee. Se ei ees kato mua. Arvaan heti mihin se lähtee ajamaan. En haluu osastolle, en haluu. Mun itkuhuuto ei auta yhtään, avasin jossain vaiheessa turvavyön ja yritin hypätä liikkuvasta autosta pois, äiti piti mun takista kiinni. Halusin vaan kotiin nukkumaan. Me itketään molemmat ja äiti sanoo että se ei jaksa enää. En mäkään.

Vastaanottotiskillä äiti itkee. En kuule mitä se puhuu mut sille tuodaan nenäliinoja. Mä istun ja itken, puren rannetta välillä. Siinä on vieläkin mustelmia.

En tiedä kauanko odotettiin, taisin nukahtaakin siinä välissä.

"Tää tyttö on psykoosissa."
"Parasta tässä tilanteessa olisi osastohoito."

Ei ne saanu mua osastolle sisään, lääkäri kysy oonko viiltänyt. Jos olisin näyttäny mun jalat se ois varmasti kirjottanu pakkolähetteen. Näistä jäljistä näkee että ne on kohdistettu isojen verisuonien päälle tappamistarkoituksessa.

Mun lääkitystä nostettiin puolella.
Mä vaan haluun nukkua. Antakaa mun olla.  En edes muista mikä päivä toi oli, ehkä alkuviikolla, tai viime viikolla.

Kerään vieläkin lääkkeitä, niitä alkaa olla jo yli tarpeen. Mielummin varmanpäälle. Jos niille joskus tulee käyttöä.

Älkää vihatko mua, oon vaan niin väsynyt tähän kaikkeen...

2 kommenttia:

  1. Jumalauta nainen ei! Lääkkeet nyt joko viemäristä alas tai äidille. Isot suonet jätät rauhaan, viiltämistä mä en voi sulta kieltää, koska tossa tilanteessa se oikeesti voi jopa auttaa. Ei sillä että se hyvä juttu ois.

    Tsempit, jaxuhalit ja voimapusut ja kaikkee tätä sontaa. Olet ihana<3

    VastaaPoista
  2. Tää paska ei anna lisätä vastausta sun kommenttiin :( kiitos paljon ihana, mulle merkitsee tosi paljon että tulit kommentoimaan. Ei olla oltu yhteydessä mutta oot mun mielessä joka päivä <3 En ees tiedä miten päästin itteni taas tähän pisteeseen, muutama kuukausi sitten mulla meni ihan hyvin.. Ehkä tää loma nyt vähän auttais :| Koita sieki rentoutua, jooko? Haleja!

    VastaaPoista

Piristä päivääni ♥