sunnuntai 20. joulukuuta 2015

Illat

Oispa jo ilta. Tykkään illoista, pääsee nukkumaan. Ja satunnaisina iltoina tulee ihan kivoja ohjelmia telkkarista. Vihaan päiviä, siis oikeesti vihaan. On niin hyödytön olo. Herään yhden tai kahden aikaan, otan lääkkeet ja makaan sängyssä ainakin neljään asti välillä torkahdellen. Sit ehkä meen syömään jotain jos tekee mieli. Kuuden aikaan yleensä otan kanin häkistä ja leikin pari tuntia sen kanssa. Sen jälkeen käytän koiran ulkona ja otan unilääkkeet. Voiko turhempaa ihmistä oikeesti olla..?

Siitä huomaa että voin huonosti kun mua ei enää kiinnosta joulu. Oon aina rakastanu joulua ja sitä että koti laitetaan jouluisaksi. Ei mua enää kiinnosta. Nukun varmaan koko aaton. Miten oon taas tässä pisteessä? Mähän voin ihan hyvin muutama kuukausi sitten... Suunnittelin tulevaisuutta ja omaa asuntoa. Nyt mä vaan odotan iltoja jolloin pääsen nukkumaan. Mitä mulle tapahtu?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Piristä päivääni ♥